اس ام اس دلبری سری جدید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس دلبری سری جدید
نوشته شده در دو شنبه 17 خرداد 1395
بازدید : 2039
نویسنده : Mohammad

اس ام اس دلبری سری چهارم

...

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از مـــــن نیست

تو زیادی دوست داشتنی هستی

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

خسته ام از تـــــو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از دال تا میم بگویم

بگذار بگویم که دوستت دارم

دیگر لام تا کام حرفى نمی زنم

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

 

 

♣♠♦♥

تــو مــاه را دوســت داری

مــــــن مـاه هــاست کـــه تـــو را

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه نا پیداست

من به پایان  دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

معنای خوشبختـــــــی این است که

در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر

به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست

حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

سلام می کنم از روی مهربانی

سلام می کنم از روی شادمانی

سلام می کنم تا جان دارم

که خواننده این سلام را دوست دارم

♣♠♦♥

اس ام اس دلبری جدید

New love

♣♠♦♥

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران …

که بی سوال …

فقط می بارد …

آرام …

شمرده شمرده …

فقط می بارد …

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

♣♠♦♥



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دلبری , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , پیامک , دانلود اس ام اس , سایت اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دلبری , اس ام اس دلبری جدید , پیامک دلبری , پیامک دل بردن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: